De obicei stau in banca mea. Am un cont fb discret doar pentru colegi si foarte apropiati. Nu postez, nu dau check-in, nu prea comentez. Astazi, prima zi dupa alegeri, trebuie sa ma exprim si eu intr-un fel:

Am obosit sa vad pe fb stegulete tricolore chinezesti de poseta marcate cu sintagma “Ne-am luat tara inapoi!”. De unde ati luat-o, MĂ? O furase cineva? A fost a voastră anterior si-ati pierdut-o ca prostii? V-a lasat-o mostenire cineva si v-a retrocedat-o Base? De unde ati luat-o? De la noi ceilalti? Nebuni euforici! Daca ati luat-o de la noi ceilalti, cu noi ce faceti acum? Ne faceti ghetouri? Ne expatriati? Ne-aruncati in Dunare? Ce mama naibii faceti cu noi, restul de 5 milioane care am fost la vot? Va cerem voie sa traim si noi pe-aici?

Am auzit pana la obsesie sloganuri legate de diaspora: Diaspora n-a putut vota! Nu au fost destule sectii de vot! In diaspora s-a stat ore intregi la vot in ploaie! Zău, MĂ? Pai cate sectii de vot vreti voi? La fiecare colt de strada? Toate tarile civilizate fac sectii de vot strict la consulate si ambasade! Ce-i aia, in tara straina, sa vii tu si sa faci ce vrei? Unde te crezi? In Romanica de unde ai fugit si unde fiecare trist face ce-l taie capu’? Ce-i aia sa urli la Carabinieri ca dau cu gazu’ in cetateanu roman? Pai te-am pus eu sa faci revolutie in tara lor? Ai stat in ploaie sa votezi? Da cin’ te puse? De ce n-ai venit sa votezi acasa, ca la noi a fost cald si bine! Era un soare si-o caldura ca am mers in slip la vot!

Majoritatea celor plecati sunt oameni de buna credinta care si-au facut un rost. Respect! Sunt insa si cei care care au facut tot teatrul si care nu si-au avut rost nici acasa dar nici pe unde au ajuns…Diaspora…

V-ati luat tara inapoi…Prostime agramata si fudula! Sa dea Domnul sa nu faceti ce trebuie cu ea c-apoi vedeti voi…De la NOI!

