Nu vreau sa ma imbrac in albastru!! Imi place albastru royal, dar nu vreau sa ma imbrac in albastru fortat. Vreau sa ma imbrac in ce culori ma simt eu bine. Ori mie imi place rosul. Nu vreau nici funda galbena la gat! Mie imi place rosul!

De la alegeri incoace, tot fb-ul e inundat de radicalisti Johannisti care ataca fara drept de replica pe oricine nu a votat ca ei. Nu conteaza ca ceilalti sunt sau nu inregimentati politic. Nu conteaza opiniile lor. Acestia nu au nici macar dreptul sa argumenteze logic alegerea facuta. Mai rau decat atitudinea comunista cand, macar de fatada, puteai sa aduci argumente in favoarea ta. In fata Johannistilor nimic nu conteaza. Ei sunt pe pozitia agresiva ca si cand cineva le-a invartit cheita la maxim si ei executa. Mai stiti broscuta cu cheita? O invarti si sare! Asa fac Johannistii! Speranta pacii sociale si a unei uniuni populare pare mai departe decat luminita de la capatul tunelului. Sloganul de dupa alegeri: “Ne-am luat Romania inapoi!” a impartit pentru prima oara cu adevarat tara in doua – Noi si voi! Social, de la alegerile din ’96 cand cine era impotriva lui Iliescu era ostracizat nu s-a mai intamplat asta. Am involuat in 20 de ani mai mult decat in 45 de ani de comunism. Bravo, clasa politica! Felicitari!

Ei bine, eu nu vreau sa ma imbrac in albastru cu funda galbena la gat! Mie imi place rosul!

Am sa ma imbrac in rosu, si-am sa continui sa fiu toleranta, intelegatoare, sa-mi respect prietenii si pe toti cei care ma cunosc, sa-i ajut pe cei care au nevoie cat pot, sa-i iert pe cei care gresesc, sa-mi cer scuze cand eu gresesc si sa-mi pastrez valorile !

Imi place rosul, foooaaarte mult! Imi place rosul, foooaarte mult! 🙂

