Eu nu sunt Charlie.

Milioane de vietuitori posesori de creiere mai mult sau mai putin functionale sunt la aceasta ora Charlie. Ei bine, fara a avea intentia de a merge impotriva curentului, eu NU sunt Charlie. De ce sa fiu Charlie? Pentru ca redactorii acestei gazete au avut ghinionul sa moara inainte de vreme? Este trist si am toata compasiunea pentru familiile lor. Asta nu inseamna ca sunt martiri sau eroi. Redactorii de la Charlie Hebdo au fost ucisi de doi descreierati, doi tineri cu psihic labil, fond pe care si-au gasit loc ideile fundamentaliste cu care i-au indoctrinat alti descreierati.

Franta n-a fost lovita de teroristi. Franta a fost lovita de ignoranta si neputinta sa de a integra milioanele de maghrebieni care au invadat-o. Franta a fost prea ocupata sa faca ordine in alte regiuni ale lumii si si-a ignorat propriile nevoi.

Eu nu sunt Charlie. De ce sa fiu Charlie? Pentru ca aceasta gazeta s-a exprimat liber? Pana unde merge libertatea de exprimare? Pretindem ca suntem civilizati. Respectam si cerem respect. Unde este respectul in desenele din Charlie Hebdo? Daca-mi bat joc de mine asta imi da dreptul sa-mi bat joc si de tine? Blamam islamistii, ii numim fanatici si teroristi si tinem cu dintii sa-i “civilizam”. De ce? Si ei vor sa ne civilizeze pe noi si bag de seama nu ne prea place.

Suntem civilizati? Atunci poate e cazul sa vrem sa-i cunoastem si sa-i respectam.

Am totusi o indoiala in ce priveste superioritatea noastra cand ma uit si vad milioane de Charlie…Cati dintre toti acesti “Charlie” au ales constient sa fie Charlie? Cativa…Restul, o turma de nebuni care merg cu valul..

