Sunt mandra si fericita posesoare a unui Rh negativ. Negativ pur! Mentionez ca este foarte important, ori, cel putin, asa am descoperit eu de curand. Sa fii negativ pur e o chestie cam ca aia cu arienii.

Persoanele cu rh negativ au predominant in sange cuprul, spre deosebire de cele cu rh pozitiv care au mai mult fier.

Deoarece am niste dezechilibre electrolitice si ma tot caut de cativa ani buni, fara succes, ca toata lumea imi spune ca analizele sunt perfecte si nu m-am lipit de nicio alta boala moderna ( un atac de panica, ceva, un stress, o chestie de succes..), ma gandii eu sa vad ce-i cu rh-ul acesta si ce face cuprul asta in sangele meu.

Proasta miscare! Spun asta din mai multe motive:

1. Google pe limba noastra n-a gasit nici-un studiu care sa arate care ar fi nivelul de cupru normal intrun organism cu rh negativ ( stiut ca avem mai mult cupru decat pozitivii), ceea ce inseamna ca niciun doctorand la medicina nu a fost interesat de tema asta de cercetare. Nu ca ar avea de ce intro perioada in care toata lumea face “copy/paste” si, la urma urmelor, suntem doar 7% din populatia globului cu acest rh, deci, nu merita efortul.

2. Google in engleza m-a condus catre un milion de site-uri de nebuni. Medical nimic notabil. Sunt insa mii de grupuri de adepti ai teoriei conspiratiei care si-au facut o pasiune din a analiza de unde se trag cei cu rh negativ. Cele mai multe concluzii spun ca ne tragem din zei, din extraterestrii care au populat pamantul si suntem reptilieni. Suntem o rasa noua puternica, desteapta si cea mai cea! Shit! Am trait 45 de ani fara sa stiu ca am sange albastru ( de la cupru) si ca sunt de vita extranobila!

Ma gandesc serios sa o las mai moale cu rh-ul asta negativ, ca nebunilor nu le trebuie mult pana incep sa ne vaneze. Acum sunt preocupati cu razboiul religios, cu muslimii, dar trece si asta si , maine-poimaine, ma trezesc ca incearca sa ne extermine..

Asta, asa, ca tot suntem toleranti si civilizati!

